Bounce 30 maj

Sista föreställningen och det var underbart. Hur ska vi nu klara oss, vad ska vi nu ha att se fram emot?!
Det var i alla fall lugnt den bästa föreställningen, även fast den bästa upplevelsen var andra gången jag gick (absolut för att vi fick prata med David, Benke och Fille efter) så var det grymt. Det var fullt, verkligen jättefullt och alla var taggade, framför allt vi. Vissa nummer var extra långa och allt var bara perfekt. Jag är kär som tusan och besatt som aldrig förut.
Det blir till att boka biljetter till Bounce-lägret ikväll, jag som var helt bestämd på att inet gå för att det är alldeles för svårt för mig. Men nu blir jag ju tvungen, och dessutom blir vi tvugna att anmäla oss till nivå 2 bara för att nivå 1 är full. VEt itne alls hur det ska gå, men kul som sjutton ska det bli!
Vi funderar även på att åka till London i höst och kolla på Gökboet! Besatt

Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

Ja dom har blivit jätte duktiga, jo dom är jätte stora, i höst ska jag starta en trupp motsvarande eran junijortrupp med flickor 98-96 så vi ska fylla på med små 02:or! Kommer bli jätte kul! Visst tävlar du i seniortruppen?

När tävlar ni i helgen föresten?

2009-06-01 @ 10:57:03
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0