Mycket har hänt de senaste dagarna

Jag hänger inte alls med, dagarna går för fort och jag ligger efter. Men första delen av sommarlovet har helt klart varit underbart och jag insåg idag hur mycket jag älskar sommaren, hur mycket lättare allt är och blir.

Förra veckan var det dansläger och det var alldeles alldeles underbart. Bilder kommer när jag har tid att lägga in alla, har ca 600 bilder och det är så svårt att välja vilka jag ska visa. Underbart var alltså ordet för de dagarna.
Direkt efter lägret tog jag och Evelina tåget till Västerås för att sedan åka vidare till Virsbo och vara barnvakt åt småkusinerna på lördagen. Där stannade vi ändå till på onsdag och hade några riktigt roliga dagar och fantastiskt väder.
På dessa 10 dagar sov jag endast hemma en, vilket betyder att det faktist var ganska skönt att komma hem o sova ut ordentligt i sin egna säng.
Torsdag morgon fick jag för mig att jag skulle ut och springa, idiotisk idé vilket resulterade i att jag mådde illa och kände mig alldeles yr i minst en timme efteråt. och inte sprang jag långt heller. Jag har verkligen världens sämsta kondition.
Senare på torsdagen åkte jag in till Norrtälje för att ha en provlektion inför mina framtida körlektioner. Det gick väl inte jättebra och jag var svinnervös. Men nu är första avklarad o om några veckor har jag en intensivkurs att se fram emot...
På kvällen var det uppträdande på Roslgasnatta med hela lägergänget och det gick strålande för alla dansbarn. Min insats däremot var inte den bästa. Singel ladies satt bara på sista uppträdandet och även då var det bara halvdant. Gympanummret gick fruktansvärt dåligt alla gångerna. Famehoppen gick bra, men det är ju lite av min grej. Spagathandvolterna gick väl okej, men gud så dumt det var att köra dom. Det kändes i ryggen kan man säga. Min halvskruvar ska vi nog inte ens prata om, KATASTROF. Jag kan i alla fall dra slutsatsen att jag helt glömt bort hur man gör. Roligt hade jag trots det och det var en underbar kväll med underbara människor. Bilder från det kommer förmodligen också, men som sagt så ligger jag lite efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0