BSC dag 2

Dag två avklarad, trots träningsvärk, hunger och trötthet.
Första lektionen var jazz med Jennie och det var faktist riktigt rolig. Jennie gillas också! Inga diagonaler denna lektion vilket var gudomligt skönt. Hängde med hyfsat på koreografin, även fast både min teknik o inlevelse är noll jämfört med alla andra. Men kul det har jag!
Allt är bara väldigt svårt, men alltid lär vi oss något. och så här inspirerad till att dansa har jag aldrig blivit, nu vill man gå hem och bli bäst, få magrutor och vara allmänt grym. Det ska jag absolut satsa på!
Andra lektionen var hiphop med Alvaro igen. Gick inte lika bra denna lektion. Början av lektionen gick i och för sig riktigt bra och "the thing" kan jag nu, är bara vågen som krånglar. Koreografin gick ruskigt dåligt faktist, och inte vart det bättre av att Fille stog precis bakom och var med och dansade. Neeervöööst! Kände mig dessutom riktigt trött och orkade knappt lyfta på benen. Konstigt, för så kände jag inte alls igår. Men som någon sa, andra dagen är värst. Rolig var lektionen ändå, trots att det gick skit. Alvaro piggar verkligen upp, han är grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0