BSC dag 1

Jazzen var hemsk, fruktansvärd. Jag kände mig värdelös. Det började redan på uppvärmningen, som var vrålsvår och inte hade någon logik alls. Jag hängde inte med för fem öre utan bara stog där som ett fån. Sen kom det värsta av allt, diagonalen. Hon gick igenom den två gånger, varav en gång jag inte såg någonting. Sen säger hon att det här ska man minsann kunna för det är bara rent tekniskt. Aaaaahhhh, jag kunde ingenting. Körde två gånger från höger och mer än så ville jag inte vara med. Jag ställde mig i ett hörn med några andra tjejer som inte heller var med, och jag ville bara därifrån och ångrade verkligen att jag gått dit.Koreografin gick i alla fall bättre än det andra men jag var förtfarande lugnt sämst.

Efter den hemska lektionen var det paus ett tag och sen var det hiphop som gällde, med Alvaro. Jag var vrålnervös och viste inte riktigt om jag skulle sitta ner och titta hela lektionen eller om jag skulle försöka vara med lite ändå. Men det börjar med världens härligaste uppvärmning där jag hängde med på allt.  Koreografin gick riktigt bra och jag hängde men ändå tills på slutet, då gick det lite för fort för mig. Jag vet inte om jag så särskilt cool ut men roligt hade jag i alla fall. Alvaro var verkligen bra, för han gick igenom allt flera gånger och långsamt. Han såg var  det inte fungerade och gick igenom igen och igen och igen. Jag älskar Alvaro!!

Idag vaknade jag med världens träningsvärk, men å andra sidan hade jag räknat med det. Hur det ska gå idag har jag ingen aning om, men jag ser fram emot hiphopen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0