bättre?

Just nu flyter allt på ganska bra. Fast jag saknar allt som var förut, allt som jag inte hinner med längre.

Skolan går i alla fall bra! Vi har riktigt kul och skrattar hela dagarna, ibland kännde det ju riktigt segt men vissa dagar är ju bättre än andra. Men nu det känns i alla fall som att jag kommer kunna gå kvar tre år!
Gymnastiken har inte gått så bra, vi har börjat ha hoppträningen på Roden och det känns  jättekonstigt. På skeppet är det så varmt och mysigt och man känner sig verkligen hemma där. På Roden är det stort, kallt och kalt. Men det kommer nog bli bra när vi vant oss. För skeppet är lite för litet för oss.
Imorgon är det fösta dansträningen i skolan, men Chathy! det ska bli kul att se hur hon är. Jag har verkligen inte fått några bra vibbar av henne men vissa säger att hon är kanon. Så jag hoppas det. och jag tror att det är bra att ha en annan danslärare också. Fast helst hade jag nog velat ha Eva!

Igår var det träning hela kvällen och jag älskar det. Först ahde jag o Eve våra små gymnaster och dom är så jäkla söta. Lite jobbigt är det att dom är så små för dom är överallt, har lite svårt att lyssna och fattar inte riktigt. MEn dom är ju så söta så det är inte klokt.
Efter det var det dans som gällde och jag o Vilma hade våran Midi C grupp. Denna gång var dom mycket tystare och lyssnade. Dom är då duktiga allihopa och jag tror att det kommer bli en kanontermin. Sen var det dax för mig att dansa med Linnéa och det var lika kul som alltid. Dansen är jättekul fast svår. Det går så himla fort men det kommer bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0