Alice är bäst i hela världen

20 sanningar om en av mina allra bästa vänner!

1. Hon är en av de mest organiserade och ansvarsfulla människor jag träffat i hela mitt liv.
2. Hon är otroligt duktig på dans och gymnastik!
3. Hon sjunger jättefint och det roligaste som finns är att dansa och sjunga och flamsa med henne.
4. Hon är typ snyggast av alla i sin gympadräkt.
5. Hon har ett superpsyke och när hon bestämmer sig för att satsa på något gör hon det till 100% och tills hon lyckas.
6. Hon är toppen på att hålla tider, hon är den som alltid ser till så att vi inte missar bussar och lektioner och hinner äta och få allt i ordning i tid. Vore det inte för Amanda så skulle vi aldrig hinna i tid till någonting. Det är så sjukt tur att vi har henne i vårt gäng för alla andra är världens tidsoptimister.
7. Hennes danslärare, gympakompisar och danskollegor ÄLSKAR henne.
8. Hon har godisförbud men äter godis ibland ändå för hon förstår att man faktiskt kan unna sig lite ibland om man är så bra som hon är.
9. Hon är helt galen och helt fantastisk för hon säger alltid så roliga saker och får alla att må bra.
10. Hon har alltid snygga kläder och ser så himla fin ut i allt hon tar på sig.
11. Hennes familj är fantastisk, men bäst av alla i hela familjen är faktiskt Amanda själv!
12. Jag blir alltid avundsjuk på henne.
13. Hennes nya bomskor är skitsnygga. Avundsjuk igen! Jag ska beställa ett par egna.
14. Hon är en jättebra koreograf och danslärare.
15. Hon har en massa egna tankar och idéer och är jätteintressant att diskutera med för hon kommer alltid med nya synvinklar på olika problem och diskussioner.
16. Jag älskar att bara sitta och titta på henne när hon dansar eller pratar för hon är så otroligt vacker och JÄTTESÖT i sitt hår! Vet ingen annan som passar så bra i page och lugg som Amanda gör.
17. Hon är sofistikerad och stark.
18. Hon satsar helhjärtat på Mevalin och har alltid stenkoll på allting. Hon är den alla vänder sig till om de är osäkra på någonting. Hon har alla danser i huvudet, alla tider, alla namn, allting. Otrolig!
19. Varje gång jag har fått ett sms eller samtal från henne blir jag alldeles glad i hela kroppen.
20. Jag älskar henne och hon är en av mina bästa och äldsta vänner. Den bästa äldsta.
(21. Hon är bäst för att hon står ut med mig fast jag är som jag är jämt.)
(22. Just det. Hon är jättesnäll också.)


Amanda, det här är de 20 SANNA sanningarna om dig! Jag älskar dig!!!
Du är fantastisk och alldeles underbar precis som du är och du behöver inte ändra på någonting, vi vill ha dig som den Amanda du är NU. För för mig är du bäst i hela vida världen.
Glöm inte bort det! :)  <3

Även fast jag inte tror på allt så blev  jag superduper glad och jag har aldrig läst så mycket fina saker om  mig. Så här bra är jag absolut inte, men Alice, du får mig att må bra och jag är så ledsen att jag inte kan vara lika bra tillbaka. Förlåt för att jag är så negativ och dålig på att säga hur bra du är!!! du är den enda som någonsin säger bra saker om mig och det uppskattar jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är visst så bra Amanda!

2008-11-04 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0