8dagar

Nu har det gått 8 dagar av det nya året och jag har redan gjort något jag föut aldrig trodde jag skulle göra. Jag har hoppat av skolan, men bara för den här terminen. Till hösten har jag planerat att börja på Roden, i ettan igen. Och då hoppas jag att det blir bättre än den förra gången! Jag har två alternativ nu den här terminen och det första är att jag kan prata med iv-programet på roden och bli inskriven där och praktisera den här terminen. då kommer jag fortfarande få mitt studiebidrag men jag behöver inte vara i skolan nån dag. Mitt andra alternativ är att jag försöker fixa nåt jobb och då kommer jag få mer pengar och kan kanske sommarjobba där i sommar. Men jag ska kolla upp båda alternativen och kolla hur jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Allt väl idag?

2008-01-08 @ 10:48:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: amanda

idag är en sån dag när man gör absolut ingenting. jag bara strör runt. sitter lite vid datorn, läser lite och övar på mina handståenden

2008-01-12 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0